Поділіться рецептом :-)

понеділок, 13 листопада 2017 р.

Щербет

рецепт щербет з арахісу

Ще з дитинства є у мене два десерти, які я по - особливому люблю: халва і щербет. З радістю їла б їх навіть щодня! Та, якщо халву завжди легко знайти в будь - якому магазині, то зі щербетом ситуація зовсім інша - кудись подівся той смачнючий десерт мого дитинства, а якщо дивом і знайдеться на якомусь прилавку, то це зовсім не та смакота, яку мама мені купувала 20 років тому... Оскільки, я не можу жити без своїх улюблених солодощів 😋, мама щоразу передає мені халву до Риму, а от зі щербетом довелось поекспериментувати і навчитись готувати його вдома самій. Так в результаті спроб, помилок і поєднання різних рецептів я віднайшла свою "магічну формулу" приготування цього арахісового дива. Тепер і чоловіка "підсадила" на цей смаколик.:-)

Щоб приготувати домашній щербет потрібно:

  • 500мл вершків (таких, як для збивання)
  • 50г топленого масла
  • 150г звичайного білого цукру
  • 150г коричневого цукру (можна замінити звичайним білим, але саме коричневий цукор надає особливого "карамельного" смаку)
  • 200г арахісу (вже почишеного)
  • ванілін
Арахіс легенько підсмажте на сухій пательні (тільки слідкуйте, щоб не пригорів)


Дайте йому трішки вистигнути, а потім перемеліть блендером до більш - менш однорідної консистенції


Покладіть разом цукор, вершки і ванілін


Варіть на середньому вогні (постійно помішуючи), доки суміш стане карамельного кольору і почне відставати від стінок (тут головне не переварити, бо потім щербет вийде дуже крихкий - переварена суміш відразу стає "сухою")  


До карамелі додайте перемелений арахіс і топлене масло. Гарно перемішайте


До половини карамельно - арахісової суміші додайте 2 ч. л. какао


Дно форми (у мене така, як для кекса) застеліть папером для випічки і викладайте по черзі ложкою трішки світлої суміші і трішки суміші з какао


Коли викладете усю масу,  гарно втрамбуйте її ложкою


Дайте щербету повністю вистигнути і покладіть його в холодильник на ніч. Застиглий десерт потім буде легко витяшнути з форми


Поріжте щербет шматочками і насолоджуйтесь :-)

Дописати коментар



Ми в Instagram

© Італійські голубці. Design by FCD.