Поділіться рецептом :-)

четвер, 15 червня 2017 р.

Ліліна сирна запіканка

сирник без тіста рецепт

Цю запіканку часто готує сестра моєї мами - Ліля. Обожнюю той ніжний сирний десерт з горнятком чаю! Оскільки будинок Лілі знаходиться за 5 хвилин від школи (де працює моя мама), університету (де працювала я) і дому нашої бабусі, ми майже щодня збирались в маминої сестри на чай, а вона завжди пекла якийсь смаколик. Тепер з Риму не поїдеш просто на чай до Тернополя, але кожного літа, коли ми гостюєм в Україні, Ліля неодмінно пече для нас мою улюблену сирну запікану. Я ж взяла в неї рецепт і тішу своїх хлопців цією смакотою :-) Спробуйте - готувати її одне задоволення, а ще вона дуже подобається діткам.

Для сирної запіканки потрібно:
  • 400г домашнього сиру
  • 5 ст. л. манки
  • 4-5 ст. л. цукру
  • 3 яйця
  • 200г сметани
  • щіпка солі
  • 0,5 ч.л. соди (погашеної оцтом)
  • ванілін
  • цедра 1 апельсина або лимона
  • родзинки, курага або цукати на ваш смак (родзинки попередньо залийте окропом на 5 хвилин)
Відео-рецепт запіканки тут:
Підписуйтесь на наш канал (тут), щоб не пропустити жодного рецепта :-) Дякую 💓

 Покладіть разом сир, манку, яйця, сметану, цукор, соду і сіль. Збийте все блендером до однорідної маси


Додайте ванілін, терту цедру і гарно перемішайте


Сюди ж вмішайте родзинки, курагу або цукати


Тісто готове :-)


Випікайте запіканку у змащеній олією і посипаній борошном або манкою формі впродовж 30-40 хвилин при 180С (має утворитись рум'яна скоринка)


Як на мене, найкраще запіканка смакує охолодженою, але то лише питання смаку - мій чоловік з задоволенням її "наминає" відразу з духовки :-)

Дописати коментар



Ми в Instagram

© Італійські голубці. Design by FCD.