Поділіться рецептом :-)

понеділок, 9 травня 2016 р.

Печиво, яке не додасть вам зайвих кілограмів (Digestive Biscuits)

вівсяне печиво для травлення з висівками

Сьогодні поділюсь з вами рецептом, який я шукала дуже довго, аж поки не натрапила на нього в одному англійському журналі. Чим це печиво таке незвичайне і особливе? Тим, що його можна їсти ''зі спокійною душею'', бо від нього не лише не гладшають, а воно ще й допомагає травленню! До того ці сухарики дуже смачні і чудово підходять для сніданку чи здорового перекусу, моя дитина їсть вівсянку тільки ''замасковану'' в цьому печиві :-) Спробуйте!

Для печива Digestive потрібно:

  • 200г цільнозернового борошна
  • 200г вівсянки
  • 120г звичайного цукру (або 100г коричневого)
  • 2 ч. л. розпушувача
  • щіпка солі
  • 200г м'якого масла
  • 4 ст. л. молока
  • ванілін


Вівсянку перемеліть в блендері (не потрібно перемелювати аж до консистенції борошна, лише трохи подрібнити)


Додайте решту інгредієнтів


І замісіть тісто. Поставте його в холодильник на 30 хвилин


Потім розкачайте (товщиною 5мм) і повирізайте кружечки або інші форми


Викладіть печенька на деко далеко одне від одного, нагрійте духовку до 180С і випікайте впродовж 17 хвилин (гаряче печиво буде досить м'яке, але коли вистигне стане твердішим)


Дайте сухарикам вистигнути і смакуйте на здоров'я :-)

4 коментарі

  1. Дуже смачне печенько! Просто робиться і багато виходить, дякую за хороший рецепт!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) дякую за хороші слова, рада, що вам сподобалось печиво.

      Видалити
  2. Добрий день, пані Ірино!
    Знаходжу у Вас дуже багато смакоти, особливо приємно, що сайт у Вас українською, за це окрема подяка.
    Я Вашими рецептами поділилася у групі,заходьте, якщо цікаво https://www.facebook.com/groups/370347050082118/. Сподіваюся, що Ви не проти, посилання на Ваш сайт я добавляю.
    Дай Вам Боже здоров"я і натхнення і дальше готувати смачні страви і ділитися з нами рецептами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже рада, що Вам припали до душі мої рецепти. Готуйте на здоров'я! Дякую за посилання на мій сайт в Вашій корисній групі :-)

      Видалити



Ми в Instagram

© Італійські голубці. Design by FCD.