Поділіться рецептом :-)

середу, 30 березня 2016 р.

Пісний апельсиновий манник


манник рецепт

Ніколи б не подумала, що пісний кекс без яєць і масла може бути смачним. А виявляється може! Вчора подруга пригостила мене пісним апельсиновим манником. Яка ж це смакота! Він мякий, ароматний і дуже апетитний. Я просто не могла не взяти рецепт. Того ж дня спекла манник для своє сім'ї - поки пишу зараз, доїдаю останній шматочок :-) Радо поділюсь рецептом і з вами!

Для пісного апельсинового манника потрібно:

  • 200г манки
  • 200мл апельсинового соку (в мене пішло 3 апельсини, думаю можна взяти і магазинний сік)
  • 200г борошна
  • 200г цукру
  • 100мл олії
  • терта цедра 1 апельсина
  • 1 ч. л. соди

Залийте манку соком


Додайте олію, цедру, цукор і гарно перемішайте. Залишіть суміш на 30 хвилин, щоб манка набухла


Додайте борошно і соду (не потрібно гасити оцтом, бо апельсиновий сік вже містить кислоту)


Викладіть тісто в змащену форму


Духовку нагрійте до 180С і випікайте кекс впродовж 40 хвилин


Смакуйте на здоров'я і дякую, що завітали :-) Більше пісних рецептів можете знайти тут


4 коментарі

  1. Доброго дня :)
    Щиро дякую за рецепт, дуже смачний !!!
    Ось який у мене вийшов )
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=978636645546051&set=a.283722455037477.65671.100001991743144&type=3&theater

    ВідповістиВидалити
  2. дуже рада, що вас сподобався :-) У вас ще й такий красивий вийшов!

    ВідповістиВидалити
  3. Скажіть чим можна замінити цукор)?

    ВідповістиВидалити



Ми в Instagram

© Італійські голубці. Design by FCD.